KARJERA

KLIENTŲ APTARNAVIMAS

PASKIRTIS: klientų aptarnavimą vykdantiems specialistams ir vadybininkams.

MOKYMŲ TIPAS: aktyvaus mokymo seminaras su metodine medžiaga, pratybomis.

TURINYS:

NAUDA: geresnis kliento poreikių išsiaiškinimas ir patenkinimas, efektyvesnis bendravimas su klientu ir sudėtingų situacijų sprendimas, kliento pasitenkinimo užtikrinimas, pozityvaus įvaizdžio formavimas.

INVESTICIJA: 95 eur., PVM netaikomas pagal LR PVM įstatymo 22 str., kavos pertraukėlės ir pietūs įskaičiuoti.

LEKTORIUS: Jonas Jadevičius

DATA: 2017 m. spalio 16 d.

TRUKMĖ: 8 akad. val.
Seminaro pradžia 9.00 val., pabaiga 16.00 val.

VIETA: viešbutis „Corner“, konferencijų salė, T. Ševčenkos g. 16, Vilnius.

  

REGISTRACIJA

VARDAS*

PAVARDĖ*

TEL. NR.*

EL. PAŠTAS*

ĮMONĖ/ ĮSTAIGA*

REKVIZITAI*

ĮRAŠYKITE SEMINARO DATĄ*
(pvz. 2017-01-01 )

* Būtina užpildyti

VISOS TEISĖS SAUGOMOS © 2016 M.